600 sayfa olup nasıl bu kadar sürükleyici olabildin be kitap …
Bir arkadaşımın önerisi işe başlamıstım yazar ile ilk defa Tekvin de tanıştım . Ama iyi ki de tanışmışım dediğim bi yazar oldu kalemine hayran kaldım . Roman +tarih okuyo gibi hissettim . Polisiye desem değil tarih desem değil . Durup araştırdığım bir çok yer oldu . Osman Hamdi Bey hakkında öyle bilgilere edindim ki şaşkınlıkla ilerledim sürekli . Kitap benim için başlarda kayıp bi taplo hikayesiyken ilerledikçe olay örgüsü çok genişledi . Çook beğendimm çokk