·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 21:45 İnce bir kitap ama o kadar akıcı ve sürekleyici ki, kitap olduğunu unuttum o kadar gerçekçi idi her zorluğu beraber yenen iki dost , ırk, engellilik fark etmemezlik her zaman birbirine destek olup koruyan dost ama sonu böyle bitmemeliydi aşırı etkileyici bir kitap.... Hafızamdan silinmeyecekler arasına girdi....