Yaptığım düzeltme yorumlarını silen çok kullanıcı olduğu için kısıtlama geldi. Diyecek bir şey bulamadığım için gülmekle yetineceğim artık.
Ben düzeltme yapmaktan vazgeçmeyi düşünmüyorum. İlla gönderinizi alıntılayıp öyle mi yanlışları düzelteyim? Yorum yapmam bile birilerinin zoruna giderken bunu yapmak hiç istemiyorum ama başka da bir yol yok sanırım.
Daha farklı bir öneriniz var mı?