Puan vermedi·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 23:25 Kitabı okumam uzun sürdü ama kesinlikle çok akıcıydı. Okurken yer yer çok rahatsız oldum; çünkü yazar gerçekleri hiç saklamadan, olduğu gibi yüzümüze vuruyor. Özellikle aydın kesim ile halkın birbirini bir türlü anlayamaması ve aralarındaki o bitmeyen çatışma beni çok etkiledi. İşin en acı tarafı ise günümüz Türkiye’sinde hâlâ her şeyin aynı olduğunu görmek...