Ağladım… kitabın sonuna doğru hüngür hüngüe ağladım cidden böyle bir şey beklemiyordum baya kötü oldum ya diğer kitapta düzeltseler bari resmen moralim çöktü ya
Çok güzledi kitap başlarda ehhtim ama cidden son 100 sayfasınıda o kadar fazla duygu yaşadıö ki resmen yoruldum baya iyi baya bay okuyun arkadaşlar