HYL

@moda1453
Senden ayrı düşmek,” dedim. “Savaşların en büyüğüymüş. Keşke şimdi yanımda olsaydın da ne bu savaştan, ne de ölümden korksaydım.”
·1 alıntı·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.