Kitap yorumum
7/10
·576 syf.··
2026 55. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 00:30
İlk kitabı da çok sevmiştim bunu da sevdim kitapla ilgili konuşacak olursak bir insanın iki erkeğe de aşığım demesi filan kitapta başka karakterlerin de aynı şeyi düşünmesi bı saçma geldi böyle bir şey mümkün mü ama ben tabi mantık çerçevesinde düşünüyorum mantıksızdi bence kızın düşünce yapısı ise bana bı saçma geldi çünkü şöyle ki evet biseyler yaptı yapıyor ama iki erkeğin yaptığı fedakarlıklari haketti mi emin olamadım ki sonunda da bir erkek karakter çok büyük bir fedakarlık yaptı neyse sevmediklerim bu sekide onun dışında olay kurgu anlatım biçimi filan çok güzeldi sade anlasilirdi sevdimm Karmaşık Bağlar
Düşünce
Karmaşık BağlarLexi Ryan · Martı Yayınları · 2023531 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.