Kanka anlayın şunu bel altı şaka espiri vs. Yapmak kitabı komik ya da eğlenceli yapmıyor tamam hadi çok istedin bir kere yap hadi olsun ikinciye ama neredeyse kitapta geçen espirilerin şakaların çoğu niye bundan oluşuyor, komik değil anla şunu ya!
Galiba seriye devam edeceğim ama üzerinden bir kaç ay yada artık yıl bile olabilir geçmesi gerek bu kitap beni baya yordu yine de en azından biraz olsun şans vereceğim
Ben bu kitabı okurum ancak yok abi benden serinin devamı gelmez akademiye kadar her şey okeydi akademi de feleği şaştı kitabın artık bu saatten sonra ben bu kitabı okuyamam şuan bile bitsin de kurtulayım diye okuyorum
Şimdilik burada bırakacağımmmm yarın tam gaz devam etmeyi planlıyorumm bakalım seri nasıl gelişecek ilerleyecek hakikaten meraklandım baya ilginç bir şeyler olacak gibi duruyor