Kitabı okurken hiç sıkılmadım. Bu hikayeyi okurken zamanın nasıl geçtiğini fark etmedim. Karakterler kusursuz değildi ve bence onları bu kadar gerçek yapan da buydu. Bittiğinde karakterlere veda etmek gerçekten zor geldi.hayatımda okuduğum en güzel serilerden biriydi.