6/10
·232 syf.··
2026 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 01:20
Nermin Yıldırım’ın dilini ve kitaplarını çok severim normalde. Daha önce hep romanlarını okudum. Bu okuduğum ilk öykü kitabıydı ancak maalesef beklentimin altında kaldı. Yazarın romanlarında kullandığı dilin çok güzel olmasının yanında öykü kitabındaki dili ve üslubu beni çok içine çekmedi. Bazı öykülerin konusu çok güzel olmakla beraber birçok öyküsü konu ve içerik olarak da sarmadı. Nermin Yıldırım’dan bir daha öykü kitabı okur muyum? Sanmam ama okumadığım romanlarını seve seve okumaya devam edeceğim.
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.