Bir otelin veya restoranın bulaşıkhanesinde günlük ücretle çalışıp durumu empati haline getirmek istiyorum. Ama ben bunu sadece deneyeceğim. Hayatımda yapmak zorunda olduğum bir durum olarak belki de hiçbir zaman gerçekleştirmeyeceğim. Gerçekleştiremeyeceğim ! Çok mu büyük konuştum? Benzer niteliklerim çok aslında karakterle. Öğrenci olmak,Türkiye de öğrenci olmak. İstanbul'da beş parasız... Olmadı gibi. Yok yok fazla abartılı oldu. Bi tık üstü mü desek? Değişkenlik gösteriyor. Ama söz bulaşık yıkamanın nasıl bir his olduğunu deneyimleyeceğim. Ve bunu yaptıktan sonra tekrar döneceğim bu yazının altına. George Orwell