Yıllar önce okumuştum birine bir kitap hediye edeceğim acaba beğenilir mi diye düşünceye kapılmayacağınız nadir kitaplardandır. Hele o pembe kapağı harika . Alaylı bakışlarla gelen bir arkadaş ne okuyorsun demişti bende pembe öküz resimli kapağı göstermiştim. İçindeki tespitler harika. Kişisel gelişimin içinden geçmiş Bülent abim mekanı cennet olsun. Bu sefer de yeşil kapaklı kitabını okuyorum yine döktürmüş