Puan vermedi·481 syf.··Beğendi
· Yakın tarihimizle ilgili ne kadar cahil olduğumu anladığım bir kitap oldu kurgumu değil mi derken struma yazdığımda gerçeklerle yüz yüze geldim ve ne kadar çok okumam gerektiğini bir kez daha fark ettim. Roman etkileyici ve sürükleyici tüm duyguları yaşattı okurken. Sanırım geç kaldığım kitaplardan arkadaşlarımdan nasıl hala okumadığıma şaşıranlar da oldu :) Kesinlikle tavsiye.