6/10
·312 syf.··
2026 47. kitabı
Genel olarak güzeldi ama öyle wooowww olmadım kitap kurgu olay güzel o kadar olaydan sonrada mutlu sonla bitmesine çok sevindim yazar masallardan hikaye yapmış gibiydi ama genel iyiydi sadece fazla fantsastik olay vardı ve bir yerden sonra sıktı ama genel olayları Jakesi çok sevdim cidden çok tatlıydı Eva için yaptıklaro da ooff erkek flsmkd
Gerçek Aşkın LanetiStephanie Garber · Dex Kitap · 2023792 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.