pan sokağı çocukları sizi huzurla saran bir evren içerisine sokuyor. kitabın ilk yarısında daha çok gündelik şeyler olurken yani aman aman ilgi çekici bir olay olmazken kitabın ikinci yarısı ile başlayan savaş hazırlıkları ve savaş sürecini okumak çok zevkliydi. Bu yüzden ben kitabın özellikle sonlarına doğru çok daha keyifli okudum. Savaş hazırlıkları planlar derken resmen asker evcililiği gibi bir şey oynuyorlar çocuklar bir yazar öyle güzel anlatmış ki siz de bu oyuna dahil oluyorsunuz. Özellikle son 40 sayfası falan benim için çok etkileyici ve duygusaldı. İlk hastalandığında nemescek başına böyle bir şey geleceğini tahmin etmiştim ama kondurmak da istemedim ama ne yazık ki sonuç böyle olunca gözyaşlarını tutamadım okurken. çok güzel ve okuması huzurlu bir kitaptı. kesinlikle öneriyorum