Hayatında hiçbir şey inşa etmemiş tiplerin ‘yaşamı çözmüş’ havaları beni irite ediyor. Hedefsiz, gayretsiz, faydasız bir yaşam bence anlamlı değil. Anlamlı olmadığı için de üstünde uzun uzadıya durmaya değmez. Bu kitap anlamsızlığın üzerinde uzun uzadıya duruyor. Dolayısıyla kendisi de bir parça anlamsızlaşıyor. ‘Mandıra filozofu’ kıvamında ve derinliğinde. Hikaye hikaye değil, dil dil değil. Pinekleyen bir eser, belki pineklerken okunabilir.