"Mo Ran romantik bir şeyler söylemek istiyordu ancak kendi saltanat devri adını bile 'Yxrak' koyacak kadar cahildi.." CATLİCAM ŞİMDİ WİXMWİXÖQŞDMWĞXŞWS OFF İLK KİTAPLAR BİLE KENDİNİ CİDDİYE ALMİUOR
Bu sitenin güncellemeler niye düzeltilmiyor ya. Ben illa telefondan mı gireceğim kardeşim getirsenize şu update-alıntı bölümünü geri. CILDIRICAM HA KAC HAFTA OLDU.
200e çok rahat gelirim ama bilerek yavaş okumak istiyorum. Bitiresim yok hemen 😭
Room No.9'a koşup biraz da ordan okuma yapacağım simdi 🏃♀️🏃♀️ (yapmadim 4 saat boyunca instadan arkadaslarimla konstm)
Çok takinti yaptim rno9'u ya. Rüyamda oyunu oynıyordum yine ag.
Dünkü 7.30 saatlik seans yetmedi bugün sabah gözümü actigim gibi 2 saat daha patlattim ÖQŞZÖWİZÖAĞSÖQİ COKİYİCOK.
Şaka maka 2026 yılındayız. YiZhan yavuklusu biri olarak o kutsal yılı nerdeyse yariladik bile 🥹🙏🏻 bir gelişme olacağını sanmıyorum ama yine de mutluyum onlar icin