Puan vermedi·93 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 17:48 #okudumbitti
Çok çok iyi bir okuma oldu gerçekten de. Yazar; statülere, topluma, devlet kurumuna ve eğitim sistemine yönelik eleştirilerini, dikkate alınması gereken fikirlerle çok etkileyici bir şekilde aktarmış. En çok da kendi deyimiyle düşmanlık ve nefretini o kadar iyi yazmış ki...
Bernhard'dan ilk okumam, kuşkusuz devamı gelecek.