Puan vermedi·93 syf.··
2026 23. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2026 17:48
#okudumbitti Çok çok iyi bir okuma oldu gerçekten de. Yazar; statülere, topluma, devlet kurumuna ve eğitim sistemine yönelik eleştirilerini, dikkate alınması gereken fikirlerle çok etkileyici bir şekilde aktarmış. En çok da kendi deyimiyle düşmanlık ve nefretini o kadar iyi yazmış ki... Bernhard'dan ilk okumam, kuşkusuz devamı gelecek.
NedenThomas Bernhard · Sel Yayıncılık · 20151,044 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.