Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 17 Haziran 2026 13:01 Bu kitapta beni en çok rahatsızlandıran şey karşı taraftaki insanların Nat hakkındaki düşüncelerini bir türlü hissedememek oldu.
Bu kitap sayesinde aslında kontrolcü ve kaygılı bir yapımın olduğu da ortaya çıkmış olmuş. Çünkü insanların düşüncesini bu derece rahatsızlık derecesinde merak etmek bana da sürpriz oldu. O kadar gerçekçiydi ki. O kadar gerçek hayattandı ki Nat ve o atmosfer. Bu kitaba bayıldım. İnanılmaz bir olay örgüsü var diyemem ama ben kitaplarda sanırım böyle olay örgülerine bakmaktansa biraz daha benim duygularımı harekete geçiren kitapların hoşuma gittiğini öğrendim. Belki siz de seversiniz. Hele ki bir erkek karakterimiz var ki onun o ketumlu davranışları, davranış olmayan o davranışları, hissizliği beni çileden çıkarttı. Eğer sizi belirsizlik rahatsız ediyorsa ve bu duyguyu yaşamak istiyorsanız okumanızı tavsiye ederim. Hele ki bazı karakterler var ağzımı açık bıraktırdı ve o kadar anlık yakalıyordu ki bu duygu tıpkı Nat gibi hissediyordum. Önceden belki tepkisizliğe sinirlenirdim ama Nat beni asla sinirlendiremedi. Aksine onu o kadar iyi anladım ki özellikle o erkek karakter ile yaşadıkları göz önüne alındığında. Gerçekten duyguların arasında klostrofobi yaşattı bu kitap beni.