·352 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 18:56 Yine arka kapak yazısına kandım, yine fena kandırıldım.Benim beklediğim ne, bu ne oldu tam anlamıyla.Cidden anlamıyorum yani editör falan da mı hiçbir şey dememiş.Ben dark romence tarzında gizemli bir şeyler okuyacağımı sanırken altıncı his ile zindan adası karışımı bir şey okudum ki, bu sadece son bölümlere gelince netlik kazandı.O kısma gelene kadar peki ne okudun derseniz cevabım sadece smut.Başka hiçbir şey yoktu desem yeridir.Dark Romence kitaplarında bile bu kadar olmuyor, cidden ne gerek vardı anlamadım madem bu türde bi kitap yazacaksın..Yarısına geldikten sonra bırakmam gerekirdi ama işte benim lanet olasıca merakım yüzünden devam ettim.Ters köşe beni şaşırtsa da çok kısa sürdü çünkü ben bunu daha önce görmüştüm hissi hemen devreye girdi.Bunun için 300 küsür sayfayı okumaya değer miydi?Hayır maalesef değmezdi.