%41 (125/304 syf.)
Jenny Han
6.5/10 · 474 okunma
·
95 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şunun dizisinde kriz geçirdim ve şimdi de filmini çekiyorlarmis süper bir tur daha kriz geciricem gibi duruyor😽
lotty
Gönderi Sahibi
HWIWHSKWHWKWJ ya ilk iki sezon tatlıydı da 3. sezon gerçekten sinirden harap oldum bi de hafta hafta izledim😭😭😭 belly ve jere benden baya bi küfür yedi
lotty
Gönderi Sahibi
ama conradi o kadar çok sevdim ki sırf onu biraz daha görebilmek için kitaba başladım şakasız