Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 12:24 Bir kadının, sadece güzel olduğu için korkmak zorunda kaldığı bir coğrafya
Kadınlar Ormanı’nda anneler, kız çocukları olduğunu uzun süre saklıyor. Çünkü bu coğrafyada kız olmak tehlikeli; güzel bir kız olmak ise daha da tehlikeli. Uyuşturucu kartelleri genç kızları kaçırıyor ve anneler, çocuklarını koruyabilmek için onları görünmez kılmaya, çirkinleştirmeye ve toprağın altına saklamaya çalışıyor.
Dehşet verici olayların, sayfalar ilerledikçe insanı ürkütecek kadar sıradanlaştığı bir hikaye.
Kitabı bitirdikten sonra bir süre etkisinden çıkamadım. Bana kalırsa mutlaka okunması gereken sarsıcı bir roman.