5/10
·312 syf.··
5 günde okudu
·
2026 41. kitabı
Stephanie Garber
7.9/10 · 793 okunma
·
197 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gökçe⋆˚꩜。
Gönderi Sahibi
Son bir sınavım kaldi onu da persembeye koymuslar cok sıkıldım bundan biraz okudum dursun burda simdilik. İkinci kitabın sonundan artı başındaki mektuptan bu kitapta neler olacağı da o kadar belli ki Evangeline ikinci kitabın başında kendine yazdığı mektubu ne zaman bulacak kim bilir... Bu arada bi anda bu seriden sıkıldım ara verdim diye mi bilmiyorum ama aman aman bir sey olmuyor ya🫤 Ask dediler geldik hani ask? Ben mi odunum arkadaslar...😭😭
Yok son kitapta ben de aradığım aşkı bulamadım ilk 2 kitabı sevdim de sonuncusu hayal kırıklığı yorumumda bayağı kızmıştım jfjfndnd
Gökçe⋆˚꩜。
Gönderi Sahibi
Hayruş ✮⋆˙ ilk iki kitabi ben de sevdim ama yine ask namına aman aman bir sey yoktu ki hala da yok🥲 sorun bende degilmis en azindan...
Gökçe⋆˚꩜。 evet 🥲 okuyunca göreceksin zaten saçma sapan karakterlere ağırlık verilmiş
Gökçe⋆˚꩜。
Gönderi Sahibi
Yarım bıraksam mı diye cok kararsizim su an ama 200 sayfa daha okuyabilirim buralara kadar geldik. Bu iskenceyi çekmeye değer mi bilmiyorum ama artik ilerleyen sayfalarda değecek bir sey olsa iyi olur!!
Evet o kadar okudun sonunda bırakma bence 🫤
Keyifli okumalar canımm 💛
Gökçe⋆˚꩜。
Gönderi Sahibi
Tessekuur ederimmm😽🫶🏻
Gökçe⋆˚꩜。
Gönderi Sahibi
Bugun bitiricem🙂‍↕️