✍kendime not.. (26.06.2026)
-umarım- bu ay sonuna dek (haziran 2026) buraya bir kitaba dair inceleme yazacağım..
(-again umarım- yazmayı düşündüğüm bu incelemeyi olur da yazarsam, yazdığım bu inceleme sebepli başıma bi' şiĞ gelmez.. -bence- gelmez.. bikaĞs, ay hoĞp..)
&
-again umarım- yine bu ay sonuna dek (haziran 2026) buraya yakın dönemin yazın dünyasında -bence- rüzgar estiren bir konu özelinde kendi düşüncelerimi içeren bir ileti yazacağım..
kendime notum bitti..
ay em goYing to Dı tekel Et Dı moĞmınD..
lol.