·375 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 04:27 Benim için çok geç kalınmış bir okuma. 2012 yılında alıpta kütüphaneme eklemiş olsam da bir türlü okumaya cesaret edememiştim.
İsmini duydunuz. Kapağını gördünüz. Konusunu biliyorsunuz belki. Ama okumayı ertelediyseniz. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
Kalbimi çok yerinden yaraladı bu kitap. Ama bazen hayat acıtarak öğretir.
Tüm bunlara ek olarak, diğer incelemeleri okuduğumda farketmekten utandım. Yazar Amerika kurtarıcıymış gibi gösteriyor bütün kitap boyunca. Duygusal yoğunluğu çok fazla olduğundan bu detayı görememişim. Benim ayıbım.
İnceleme yapıp farkettiren okur arkadaşlara teşekkürler.
Bu sebeple ilk etapta verdiğim 10 puanı kırmak durumunda kaldım.