Puan vermedi·93 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 23:49 “Güzel, beni kendimden ayırır.”
Bu cümle, kitap boyunca altını çizdiğim en etkileyici satırlardan biriydi.
Kısa ama yoğun bir kitaptı. Byung-Chul Han; sosyal medyayı, “beğen”kültürünü, selfie çağını, tüketimin güzelliği nasıl pürüzsüz ve yüzeysel bir şeye dönüştürdüğünü düşündürücü bir şekilde ele alıyor.
Kitabı bitirdiğimde aklımda en çok şu kaldı:
Belki de artık güzeli gerçekten görmek yerine, sadece kolay tüketilebilir olanı beğeniyoruz.