İlk kitaptan daha çok sevdim ben ya. Çok smut var ama hikaye o kadar güzel ki smut ara sıra odağı hikayeden kaydırmış gibi hissettim. Hem daha gençlerin de okuyup örnek alabileceği öğreneceği insan iletişimi/insan ilişkilerine dair öğretilerin olduğu bir kitap. O yüzden keşke smut bu kadar çok olmasaydı. İdeal insan ilişkilerine dair bir ütopya diyorum ben bu seriye