·304 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 12:24 Daha önce yazarın Gece Yarısı Kütüphanesi kitabını okuyup beğeniştim. Bu kitabında da konu benzer olarak şöyle olsaydı acaba ne olurdudan çok kariyerini, hırslarına sevgiye tercih ettiğinden dolayı yaşadığı mutsuzluğu düzeltme hikayesiydi. Devam niteliğinde bir kitap değil ama (bundan sonraki spolier!) sürpriz bir şekilde önceki kitabındaki karakterimizle karşılaşıyoruz son bölümde açıkçası bu beni sebepsiz yere mutlu etti. Okuru sıkmayan çok da hızlı ilerlemeyen ama konusu itibariyle beğendiğim bir kitaptı. Aynı sahnede karakterimizin ölü hayaleti, rüya gören hali ve ânı yaşayan hali 3'üde var bana farklı geldi.