Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 19:45 Momo kitabını okurken aslında biraz sıkıldığımı hissettim ara ara ama kendi kendimden de çok şeyler buldum ne kadar aceleci yaşadığımı ne kadar hayatım mekanikleştirdiğimi bir şeyler yapmak zorunda olduğum için yaptığımı bence herkesin kendinden bir şeyler bulacağı bir kitap çocuk depoları huzurevleri beyaz yakalılar telefon gibi hissettim neden bilmiyorum. Tekrar okumak isterim bence ara ara ya da çocuğum okusun isterim