Puan vermedi·544 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 17:29 Bülbül okuduğum en etkileyici kitaplardan biri oldu gerçekten. Savaşın sadece cephede olmadığını kadınların ,çocukların verdiği mücadeleyi.çaresizliği, mecburiyeti çok derinden bi yerlere dokunarak hissettiriyor . Mükemmel bir finali vardı kitabın etkisinden uzun süre çıkamayacağım .
Son sayfaları okurken göz yaşlarımı tutamadım. Sadece iki kız kardeşin hikayesi değil. Şavaşın yıkımını aile toplum üzerindeki etkisini ele almış yazar .