Puan vermedi·304 syf.··
2026 17. kitabı
Kitabı sosyal medyada görüp aldım , melisayı zaten tanıyordum bookstagram olduğu için .Kitabı alırken bildiğim tek şey texting olduğu ve yazın okunabilecek güzel bir kitap olduğuydu. Kitabı çok kısa sürede bitirdim (yaklaşık 1 saat) ve açıkçası olaylar çok havada kalmış gibiydi , verilmek istenen mesaj güzeldi ama maalesef benim beklentimi çok karşılamadı. Mesajlaşmalar arttırılsaydı yada karakterler daha çok tanıtılsaydı bence çok daha güzel yerlere gelen bir kitap olurdu. Kitabın puntoları oldukça büyüktü , beklentilerimi her ne kadar çok karşılamasada sevmedim demem çünkü sevdiğim yerlerde oldu ama yazarın ilk kitabı ve acemiliği olabilir bende yazarım o yüzden diğer kitabı çıktığında ona da bir şans vermek istiyorum. Son olarak kitabın sonundaki zarfta yazanlar gerçekten şaşırtıcıydı ama ne bileyim ben daha farklı bir şey bekliyordum o zarfta ...
KullanıcıMelisa Şentürk · Ephesus Yayınları · 202674 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.