Kitabı sosyal medyada görüp aldım , melisayı zaten tanıyordum bookstagram olduğu için .Kitabı alırken bildiğim tek şey texting olduğu ve yazın okunabilecek güzel bir kitap olduğuydu.
Kitabı çok kısa sürede bitirdim (yaklaşık 1 saat) ve açıkçası olaylar çok havada kalmış gibiydi , verilmek istenen mesaj güzeldi ama maalesef benim beklentimi çok karşılamadı.
Mesajlaşmalar arttırılsaydı yada karakterler daha çok tanıtılsaydı bence çok daha güzel yerlere gelen bir kitap olurdu.
Kitabın puntoları oldukça büyüktü , beklentilerimi her ne kadar çok karşılamasada sevmedim demem çünkü sevdiğim yerlerde oldu ama yazarın ilk kitabı ve acemiliği olabilir bende yazarım o yüzden diğer kitabı çıktığında ona da bir şans vermek istiyorum.
Son olarak kitabın sonundaki zarfta yazanlar gerçekten şaşırtıcıydı ama ne bileyim ben daha farklı bir şey bekliyordum o zarfta ...