·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2026 22:30 Bitti. İçerisinde yazının iyileştirdiği kişiler/iyileştireceğini düşünen kişilerin eserleri hakkında ayrı ayrı açıklamalar ve bilgiler vardı. Peki bu eser sizi iyileştirir mi? Kitaba göre evet, kendi dünyanızdan çıkıp metne daldığınız için, kendi düşüncelerinizi o anlarda unuttuğunuz için(ki bu son cümle benim kitap okuma nedenimdir) sizi iyileştirir. Peki bu eser beni iyileştirdi mi? Kısmen evet, içerisindeki yazılar ya da anlatılanlar nasıl iyileşiceğimi bana anlatmasa da kitabın adını "Edebiyatın İyileştirici Gücü" her okuduğumda psikolojik olarak beni iyileştirdi. Tam olarak eser de bunu anlatıyor. İyi okumalar.