·191 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 13:09 Yürümek bir adım atarsın diğer adımın peşinde gelir. Birbirini takip eder aslında hepsi bu deriz. Ama bu eserde daha fazlasına şahit oluyoruz. Kimi bir hastalığını yenmek için yürür kimi davası için yürür kimisi yürümenin ruhunu bildiği için . Ortak nokta hepsi yürümüştür ama yürüyen herbirini çok farklı ufka taşımıştır. Yürümek; kişinin ruhuna iyi geldiği , seni gerçeğe götürdüğünü anlatır. Ülkesinde belli bir yere gelmiş şahsiyetlerin yürümeye atfettiği anlam üzerinden anlatmıştır yazar... Yürümek sadece bir eylem değildir aslında kişiyi iyileştirir, hayata anlam katar adeta. Hayata kısa bir mola vermektir. Yazar ele aldığı kişilerin düzenli yürümenin kişiye iyi geldiğini bazı sanatçılara ilham verdiğini söylemiştir. Yürümenin her yönünü ele alıp eylemden daha çok boyutu olduğunu kelimelere dökmüştür. Bu eser uzun süre kütüphanemde , ne zaman yollarımız kesişecek diye merak ederken küçük bir kaza geçirdikten sonra okuma fırsatım oldu. Yürümenin değerini daha iyi anlamışta oldum. Kimseye bağlı kalmadan istediğin zamanda yola çıkmanın keyfinin özgürlük olduğunu gösterdi. Şükrün önemi. Her şey zamanının beklediği gibi bu eserde zamanını bekledi. İyileşme sürecimde bana yarenlik yaptı kısacası. Yürümenin huzura iyi geldiğini, koşturmacalı bir hayat döngüsünde kendimize iyi gelen şeylere hep köşeye attığımız doğrudur, koşturmadan etrafı izleyerek Yaratan'ın bize sunduğu bu doğayı hissederek görmenin keyfini hissetmek, şifasıdır yürümek. İşte bu süreçte bana bunu bir kez daha gösteren bir eser. Ruhuma iyi gelen şeyin şükrünü gösterdi. Yürümek sadece bir eylemden çıktı "Unutmayın , yürürken taktire şayan tek şey gökyüzünün parlaklığı, manzaranın görkemidir. Yürümek bir spor değildir."
"Bir kez ayakları üstünde dikildi mi, olduğu yerde kalamaz insan"Ruhumuza iyi gelen ne varsa yapmak için ayağa kalma vakti. Doğaya, kainata birazda koşturmadan bakmak için yürüyüş molaları şart ... Keyifli okumalar