Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 22:32 Orhan Kemal'in bu eseri kelimeleri ile etkileyeci.
Nazan bu kadar değersiz bir karakter olmamalıydı, hep mutsuz hikayesi oldu..
Şahsen ve fikren düşüncem şu
:Bir erkeği ne kadar seversen ve değer verirsen o kadar değersizsin. Her an terk edilebilirsiniz..
Mahsar belki sevilmiyor düşüncesinde idi çünkü Nazan çok soğuk bir karakterdi. İnsan kocasına sizli bizli konuşmamalı. Bu bir bilinmez , belkide umduğu aşk Nazan değildi.
Her kadın kendi parasını kazanabilmeli söz sahibi Nazan'ın belki bu şekilde utangaç tavrından eser kalmazdı.
Bence her ne olursa olsun çocuğunun karşısına çıkmalıydı Nazan. Son bir defa oğlum diyebilmeliydi....
Umarım öldüğünde Cennete kavuşmuştursun o utangaç çekingen kadın Nazan....