Bu kitabın beni etkileyeceğini hiç düşünmemiştim ilk aldığımda;
Kitabın ince olması aldatmıştı beni
Esasında oldukça kalın bir kitap fark etmek gerekiyordu sadece. Gerçekliği gerçek olmayan bir hikaye ile anlatan hakiki eser. Bazen ince kitaplar okumak gerek çünkü bazı uzun hikâyeler öyle ince kitapların arasında saklıdır. Okumanızı tavsiye etmem çünkü gerçeği görmek üzücü olabiliyor:)