·524 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 02:09 Sanki bir aşk romanından ziyade narsist, takıntılı bir insanın psikolojik analizi gibi okudum. Yazarın kalemi çok güçlü, betimlemelerin ardından o dünyaya dalmamanıza imkan yok. Bu sebeple de insani duygularınızı dışarıda bırakıp karakterlere nefret, acıma, sevinç gibi duygularınızı bi kenara bırakıp analiz etmek o kadar zor ki. Duygu karmaşası içinde okuması bir kitap.