5/10
·344 syf.··
2026 15. kitabı
Kitap basit ,sürükleyici ve gündelik bir dilde yazılmış olmasına rağmen konunun ahlaki yönü nedeniyle beğenmediğim ,bu kadar da olmaz dediğim bir kurgu.Hadi okuyup bitireyim sonunda ne oluyor diyerek bitirdim ama bir çok konu havada kalmış.Yazarı araştırırken anladım ki biraz popülarite kaygısıyla yazılmış.Gençler içinde polisiye var diye ve bir lisede geçiyor diye çok beğenmiş olabilir ama benim kırmızı çizgilerimi aştığı için beğenmedim.Kızımın isteği üzerine okumuştum ama kızıma hem zaman kaybı hem de ahlaki yozlaşmayı normalleştirmeye çalıştığı için okumamasını söylediğim bir kitap.
ÖğretmenFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20251,966 okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.