Macera bu kitapta olan hızıyla devam etti. Millie'nin artık bir ailesi var ve artık tek başına bir şeylerle mücadele etmiyor buna sevindim.
Elimden geldiğince spoiler vermeden anlatmaya çalışacak olursam Millie'nin çocuklarinin da Enzo ve Millie gibi olması bence çok güzeldi. Özellikle Millie'nin kızı Ada'nın henüz 11 yaşındayken bile yardima ihtiyacı olan bir kadına yardım etmek istemesi çok tatlıydı. Ve Tanrım! Nico'nun yaşadıkları cidden çok travmatikti ona çok üzüldüm. Enzo'nun karısını aldattığını düşünmeye başlamışken olayların tepe taklak olup ters köşelerden artık beşgene dönmüş olabilirim.
Kesinlikle bu kitap da çok güzel. Tavsiye ederim.