·338 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 10:49 Kitabı bitirir bitirmez yorum yapmak istedim. Çoook iyi bir gerilim kitabiydi bayıldım. Ana dilde okuduğum için biraz uzun sürdü bitirmesi ama Türkçe versiyonu sanırım üç günde biter, o kadar sürükleyici ve merak uyandırıcı. Kitap üçleme şeklinde. Ikinci kitap Hizmetçinin Sırrı", üçüncü kitap "Hizmetçi izliyor". Ikinci kitapla üçüncü kitap arasında da kısa bir öykü kitabı yayınlamış yazar. O da " Hizmetçinin Düğünü". Hepsini okumak icin sabırsızlanıyorum :) Gerçekten çok iyiydi. Üç ana karakter var en başta sinir olduğunuz kişiye kitabın sonunda acıyor ve hak veriyorsunuz. Gelgitli ruh hali yaşatan bir kitap oldu. Hikayeyi de iki karakterin bakış açısından görüyorsunuz. Sözün özü ben çok sevdim. Siz de sevin:)