Dedim ya, bende her şeyi bırakacak ve hayatımda bir kez olsun, cesurca ve saçma bir hareket yapacak cesaret yoktu….. Syf 342
Bir yaz sıcağında buram buram Ege denizi kokan bir kitap.Boşvermişliğin hayatı olduğu gibi yaşamanın anlatıldığı bir eser.Hayattan hiçbir şey ummayanların kitabı.Her bir satırında kendinden bir şeyler bulabileceğin bir eser.Şu hayatı az biraz Zorba gibi yaşayabilseydik daha özgür ,daha mı mutlu olurduk ne?