Puan vermedi·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 13:24 Kitap uzun zamandır önüme çıkıyordu. Merakla okudum. Dili kitabın akışı verdiği mesajlar o kadar güzeldi ki. Bazen oturup kendimi düşündüm ne kadar çok şeye kör olmuşum diye. Biz insanlar görmek istemediğimiz şeylere hep kör oluruz zaten. Mutlaka herkesin okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.