·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 12:08 Hepimiz Arcaida da doğduk. Acının, Hazzın, Mutluluğun ve Mutsuzluğun yerinde. Özellikle insanın mutluluğu için kısa süreli hazlardan ziyade acının engellenmesi ve acının varoluşunun bizim algılarımız çerçevesinde yok olması gerektiği felsefesini çok beğendim.
İnsanı 3 şey tanımlar, kişinin kim olduğu ( karakteri, ahlakı ve aklı), kişinin neye sahip olduğu (parası , mülkü vb.) , kişinin başkalarının gözündeki konumu (sevgi, saygı). Bunların paralelinde çok derin felsefi bir bakış açısıyla ufkumuzu genişletecek bir çok şey var.
Keyifli okumalar dilerim,
Selamlar.