Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 12:29 Kafka'nın ilk okuduğum kitabıydı. Farkı bir novella. Üzerinde çok konuşulan bir kitap. Ben pek sevemedim. Hayal gücü çok yüksek bir kitap ama. Çok üstüne düşerek okuyamadım. Belki tekrar okuyunca farklı düşünürüm. Ama her kitaplıkta olması gereken güzel farklı bir kitap.