İnsanın kendi hayatı da bir İntihar Dükkânı değil midir. İnsanın kendi içi nasılsa karşısına gelen insanlar da aynı o şekilde yansıtmaz mı. Biri gelir senden mutluluk ister sohbet ister ya da başka bir şey ama sende sadece hüzün vardır ve bunu da olduğu gibi ona verirsin ama hayatının içinde olan bir insan pozitif bir insan olsa o dükkan o hayat içinde olan herkes etkileyebilir mutluluk, gülmek, sevinç küçüktür ama etkisi en büyük şeylerden biri ve bu zamanla intihar dükkanını mutluluk dükkanına çevirebilir. Bizde bitiyor her şey kendimizi negatif düşünceler boğarak daima o şekilde yaşarız ve gülmek yasaklarız bize garip gelir hayatımızda olan mutlu gülmeyi seven insanalr daima olmalı ki bizi ölümden uzak tutsun hayata bağlasın.
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,8bin okunma