Bir şey soracağım Neden bizi seven yok 😔😔😔
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
3.082 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seni seven öyle biri var ki senin için kâinatı yaratmış... Sonsuz kâinatta insan olarak sana en yüksek değeri vermiş... Yokluk karanlıklarından çıkarmış... Var etmiş... Taş, toprak, bitki ve hayvan olarak değil insan olarak yaratmış... Sayısız nimetleri önüne sermiş... Seni seven Allah kâinatı ayaklarının altına sermiş... Böyle bir sevenin varken diğerleri sevmesede hiç mühim değil...🥲
Baybars
Gönderi Sahibi
Halil İbrahim Çolak amin amin amin ecmain inşallah 🤲🤲🤲
Üzgün emoji çok tatlı dediğine odaklanamadım
Baybars
Gönderi Sahibi
🤔
Bak şimdi şöyle düşün biz seviyoruz onlar seviyormuş gibi yaptığı için biz onları seviyoruz bizde seviyormuş gibi yaparsak severler belki.
Baybars
Gönderi Sahibi
Kafam karıştı 😔
Demek ki sevilecek kişiler değilmişiz kader sağ olsun 😄
Baybars
Gönderi Sahibi
Abuuu böyle diyince kendimi daha kötü hissettim sanırım ağlayacağım 😩😩😩
Seven var da layığıyla değil fazla samimiyetsiz fazla yapmacık sözde sevgi gibi ve maalesef şu çağda sevgi yitirilmiş unutulmuş bir duygu
Baybars
Gönderi Sahibi
Kesinlikle katılıyorum 💯
Reklam
Arada bende kendime soruyorum bunu
Baybars
Gönderi Sahibi
B♡ yandık desene o zaman 😔😔
Atma ziyaaaa
Baybars
Gönderi Sahibi
Prenses kahve içmekten kafeyin gibi geziyorum ortada 🤭