Heluuuu ben geldim umarım ilgilen kitlenin önüne düşer
Rahat durmayıp kitap yazmaya başlamıştım vere tabikiii şuan 6 bölümlük bir kitabım var ama bunu neden anlatım düşünelim hmmm bilemeyiz egomu yenmek içindir belki neyse.
Bu 4 lük size
Kalbinde binlerce delik
Ne geçer ne iyileşir
Merhem yoktur yarama
Açma bir delik daha yoklama yüreğimi yok artık...
Olmadı gibi de neyseeeee herkes profesyonel değil sonuçta profesyonel olana kadar yazacağım.
Hadi eyvallah yorum atın yahu kendimi hayalet gibi hissediyorum aaaa