Fatma Nur Sarıca

Fatma Nur Sarıca
@Fatmanur_0619
Ve her gün biraz daha tükeniyoruz oysa bu yaşlar en güzel yaşılarımız olmalıydı...
Reklam
Uyku düzenimi gerçekten batırdım ama değecek bir insan için günaydın şimdi tekrar uyucam sizde uyun bence seviliyorsunuz canlarımm
Uzatma yarın konuşuruz... Yarını geçtim bir salise sonrasından bir bilginiz varmı ?
Bütün çabalarının sonucu hayal kırıklığı olunca... Ne hissedersiniz ?
Hayattaki en zor şey, sevdiğin kişiyi başkasını SEVERKEN izlemek. Sahi hayatta her şeyin bedeli var degilmi.
Reklam