Edebî konuşmaya çalışırkende yoruluyor insan o yüzden hayatın tadı tuzu olmuyor edebiyat olmayınca.
Benn raaahatt duraamadimm sksjsj
Alın şiir ehh olduğu kadar
Kaybolan yıllarım
Aşk derlerdi buna
Aşk buysa ben ölüyorum
Hayatımın hatasını yapmışım
Yüreğimdeki yanığın
Ben ne Mecnun ne Leyla
Hayatını mahveden bir masum
Sevmek hayatını mahveder mi?
Yüreğimi yakıp kavuran
Nesin sen aşk mı?