·236 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Haziran 2026 13:03 Henüz 17 Yaşında kitabını okurken hiç sıkılmadım. Olaylar merak uyandırdığı için sayfalar çok hızlı ilerledi. Karakterlerin yaşadığı duygular bana samimi geldi ve özellikle genç yaşta verilen kararların insanın hayatını nasıl etkileyebileceğini düşündürdü. Yazarın dili eski olsa da anlatımı akıcı olduğu için okumakta zorlanmadım.
Genel olarak kitabı çok beğendim ve bana güzel bir okuma deneyimi yaşattı. Hem düşündüren hem de duygulandıran bir eser olduğunu düşünüyorum. Karakterlerin yaşadıkları olaylardan çıkarılacak dersler vardı. Bence klasik eser okumayı seven herkesin şans vermesi gereken, etkileyici ve anlamlı bir kitap.