Balzac severim ama sanırım epeydir onun eserini okumadım diye ya da parça parça okudum kitabı diye sanırım bi almadı beni içine. Alır gibi oldu ortalarda ama yine kaçtım. Başrol otuzunda kadından ziyade bir Aile aslında. Belki de beklentim böyle olduğu içindir. Beni anlatacak sandım zaar.